Startpagina

Nog wat borduurpatroontjes en 2 blouses gekocht

Nog wat borduurpatronen getest die ik gratis (freebees) van internet gehaald had ;)
Ook kocht ik 2 blouses in de uitverkoop online bij C&A





Ik kocht dus nog 2 blouses online bij C&A, een simpele zwarte blouse 65% viscose 35% polyester voor maar 3 euro


En een blouse van spijkerstof, 100% katoen voor maar 7 euro



Voor die prijs kan ik ze zelf niet maken natuurlijk! En natuurlijk ga ik beide blouses binnenkort voorzien van een borduurpatroon, ik had alleen niet gezien dat er metalen studs aan de voorkant van de spijkerblouse zaten, dit zag ik pas toen ik ze thuis kreeg. Maar de achterkant kan ik natuurlijk wel gewoon borduren, want daar zit niets ;)
Ik vind het alleen nog heel moeilijk kiezen wat ik erop ga borduren, ik heb zoveel mooie borduurpatronen, dus als jullie een idee hebben vertel het me hieronder :) 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten