Startpagina

Blouses geborduurd


Eindelijk heb ik dan mijn 2 blouses geborduurd, die ik een paar weken geleden online bij C&A besteld had. Zoals ik al in een eerdere blog schreef, kocht ik ze in de uitverkoop



Een zwarte blouse voor maar 3 euro! Daar kan ik zelf geen blouse voor maken, maar wel iets unieks van maken door er iets op te borduren op mijn borduurmachine ;)
En omdat ik zwart/wit wel mooi vind, werd het een witte borduring:

De voorkant

close-up borduring voorkant

Achterkant blouse/borduring

close-up borduring achterkant blouse

En de spijkerblouse, voor maar 7 euro die ik bestelde heb ik alleen de achterkant voorzien van een borduring, ik zag namelijk pas toen ik mijn bestelling thuis kreeg dat er studs aan de voorkant zaten.

Gelukkig zijn het niet echt glimmende studs, maar brons matte ;)

Achterkant spijkerblouse

Close-up borduring


Vandaag ben ik naar de markt geweest in Bergen op zoom, daar heb ik wat stofjes gekocht dus binnenkort kunnen jullie weer iets bewonderen wat ik zelf gemaakt heb, natuurlijk voorzien van borduringen :)


Wat vinden jullie van de blouses?



















2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden en inderdaad voor weinig geld toch iets unieks!

    BeantwoordenVerwijderen